úterý 16. ledna 2018

Pobožnost ranní



Moudrý srdce oddá k bdění na úsvitě ku Pánu,
kterýž učinil ho, a před obličejem Nejvyššího modliti se bude.
Otevře ústa svá na modlitbě, a za hříchy své modliti se bude.

Sir 39, 6. 7.

Ve jménu Otce i Syna i Ducha Svatého. Amen.
Všemmohoucí, milosrdný Bože!
vroucí Tobě díky vzdávám,
žes mi opět jednoho dne dočkati se dal.
Uděl mi milosti Své,
aby tento den stal se mi dnem dobrým a příjemným.
K Tobě volám na úsvitě,
k Tobě se utíkám, Pane a Bože můj.
Po Tobě prahne duše má:
po Tobě touží srdce mé.
Slová má slyš, Hospodine, srozuměj volání mému.
Pozoruj hlasu modlitby mé,
Králi můj a Bože můj.

Nebo k Tobě se modliti budu:
Hospodine z jitra vyslyšíš hlas můj.
Z jitra postavím se před Tebou a patřiti budu k Tobě,
nebo nejsi Ty Bůh chtějící nepravost (Žalm V,2-5).
Zpomínati budu na Tebe: a zaraduje se duše má.
Vstanu a klaněti se budu hospodinu: Který učinil nás.


Žádné komentáře:

Okomentovat